Често задавани въпроси и
ОТГОВОРИТЕ ИМ
Как да поръчам?
Можете да поръчате лесно в три стъпки без нужда от регистрация:
- Изберете продукта, който искате да поръчате и кликнете на бутона Купи
- Влезте в кошницата и кликнете на бутона Продължи.
- Попълнете данните за поръчката, изберете начин на плащане и доставка и кликнете на бутона Поръчай.
Мога ли да поръчам персонализиран подарък?
Да, ние можем да създадем подаръчен комплект който да отговаря на вашите нужди, независимо дали става дума за празници като Великден или Коледа, Рожден ден или погача.
За допълнителна информация, не се колебайте да се свържете с нас.
Предлагате ли брандирани кутии и поръчки на едро?
Можем да създадем брандирано и персонализирано съдържание за определена част или за целия подаръчен комплект. Всичко от календари, тефтери, чаши до етикетите на бутилката и самата опаковка.
Имаме множество корпоративни клиенти и сме готови да ви помогнем да изберете перфектните подаръчни комплекти!
Това е услуга по поръчка, така че, моля, свържете се с нас, за да обсъдим подробностите за поръчката Ви.
Мога ли да поръчам до няколко различни адреса?
Обичайна практика за нас е да доставяме до различни адреси, когато работим с корпоративни клиенти.
Приготвяме и изпращаме пакетите до посочените адреси, след като Вие предоставите тези данни.
В такъв случай за всеки адрес се заплаща отделна такса за доставка, независимо от общата цена на поръчката.
Как мога да поръчам?
Приемаме Visa Credit, Visa Debit, Mastercard, Amex (без нужда от регистрация) или директен банков превод (след потвърждение за персонализирани поръчки).
Когато използвате опцията да заплатите чрез банков превод за Вашата поръчка, ние ще започнем да я приготвяме едва след като получим средставата по сметката ни.
Безопасно ли е пазаруването в Dalina.bg?
Всички картови плащания се осъществяват по сигурен начин чрез myPOS, без скрити такси или комисионна. Данните от банковата ви карта никога не достигат до нас и са криптирани на техните сървъри.
Dalina.bg използва TLS/SSL сертификат за да предпазва онлайн плащанията с най-високата степен на криптиране. Проверете за катинарчето, което излиза в адрес бар-а на вашия браузър.
Каква доставка предлагате?
Изпращаме в цяла България работим усилено, за да поддържаме нашите такси за доставка възможно най-ниски.
Работим с Еконт и Спийди за стандартна доставка, за София предлагаме Експресна доставка в рамките на няколко часа след поръчка (направена до обяд).
Колко време отнема да получа пратката си?
След като направите поръчката ни трябват 1-2 дни, за да подготвим пакета, преди да го предадем на куриера. След като го предадем на куриера, очакваното време за доставка, показано на количката, ще започне да се отчита.
За да изчислите времето за доставка, добавете продукта в количката си и въведете пощенския си код, за да получите точно изчисление за вашето местоположение.
Ние предлагаме стандартна доставка и експресна доставка, точните срокове за доставка ще бъдат показани в кошницата и на стъпка плащане.
Когато поръчвате артикули със срокове за доставка, вашата поръчка ще бъде изпратена, когато цялата поръчка бъде завършена. Моля, имайте предвид, че понякога пратките могат да бъдат забавени поради непредвидени обстоятелства.
Каква е цената за доставка?
С една поръчка можете да изпратите няколко подаръка на един получател без допълнителна такса за доставка.
Ако желаете доставка до няколко различни адреса, за всеки адрес се начислява отделна такса за доставка, независимо от общата сума на поръчката.
Как мога да променя или откажа своята поръчка?
За да промените артикул, вашия телефонен номер, адрес за доставка или предпочитания за доставка, ще трябва да ни изпратите имейл, преди поръчката да бъде изпратена – не забравяйте да включите същия имейл адрес, който сте използвали за да направите поръчката!
Трябва ли да се регистрирам за да поръчам?
Можете да платите без да се регистрирате в уебсайта.
Регистрираните потребители имат възможността да виждат своите минали поръчки и запазен(и) адрес(и).
Как мога да проследя своята поръчка?
След като поръчката ви бъде предадена на куриер ще получите и-мейл с линк за проследяване.
Мога ли да върна артикул?
Съжаляваме, че искате да върнете артикул от поръчката Ви. Ако има проблем винаги можете да се свържете с нас. Обикновено артикулите не подлежат на връщане поради правилата на куриера за пакети с храна. Тъй като нашите подаръчни кутии съдържат нетрайни (разградими) хранителни продукти, това е приложимо за нас и не можем да гарантираме, че връщането е възможно.
Ами ако възникне проблем с доставката? (изгубен или повреден пакет)
Всички поръчки се изпращат с пълна застраховка. Ние приемаме такива въпроси много сериозно и ще разгледаме отделните случаи задълбочено. Всеки артикул, който попада в тази категория, не трябва да се изхвърля, преди да направите фотодоказателство и да ни изпратите снимката и номера на вашата поръчка на office@dalina.bg (ако е приложимо).