Често задавани въпроси и
ОТГОВОРИТЕ ИМ
Как да поръчам?
Можете да поръчате лесно в три стъпки без нужда от регистрация:
- Изберете продукта, който искате да поръчате и кликнете на бутона Купи
- Влезте в кошницата и кликнете на бутона Продължи.
- Попълнете данните за поръчката, изберете начин на плащане и доставка и кликнете на бутона Поръчай.
Мога ли да поръчам персонализиран подарък?
Да, ние можем да създадем подаръчен комплект който да отговаря на вашите нужди, независимо дали става дума за празници като Великден или Коледа, Рожден ден или погача.
За допълнителна информация, не се колебайте да се свържете с нас.
Предлагате ли брандирани кутии и поръчки на едро?
Можем да създадем брандирано и персонализирано съдържание за определена част или за целия подаръчен комплект. Всичко от календари, тефтери, чаши до етикетите на бутилката и самата опаковка.
Имаме множество корпоративни клиенти и сме готови да ви помогнем да изберете перфектните подаръчни комплекти!
Това е услуга по поръчка, така че, моля, свържете се с нас, за да обсъдим подробностите за поръчката Ви.
Мога ли да поръчам до няколко различни адреса?
Обичайна практика за нас е да доставяме до различни адреси, когато работим с корпоративни клиенти.
Приготвяме и изпращаме пакетите до посочените адреси, след като Вие предоставите тези данни.
В такъв случай за всеки адрес се заплаща отделна такса за доставка, независимо от общата цена на поръчката.
Как мога да поръчам?
Приемаме Visa Credit, Visa Debit, Mastercard, Amex (без нужда от регистрация) или директен банков превод (след потвърждение за персонализирани поръчки).
Когато използвате опцията да заплатите чрез банков превод за Вашата поръчка, ние ще започнем да я приготвяме едва след като получим средставата по сметката ни.
Безопасно ли е пазаруването в Dalina.bg?
Всички картови плащания се осъществяват по сигурен начин чрез myPOS, без скрити такси или комисионна. Данните от банковата ви карта никога не достигат до нас и са криптирани на техните сървъри.
Dalina.bg използва TLS/SSL сертификат за да предпазва онлайн плащанията с най-високата степен на криптиране. Проверете за катинарчето, което излиза в адрес бар-а на вашия браузър.
Какво е Мокка - купи сега и плати както поискаш?
е начин за плащане на части при всеки повод – подаръци, сметки, застраховки. Можеш да използваш виртуална карта МОККА на всякъде, както онлайн, така и във физически магазини.
Как да използвам услугатa Mokka?
Лесно е! Добави продукти в количката и избери да Mokka като начин за плащане. Влез в своя Mokka акаунт или се регистрирай с 2 клика. Избери най-удобния за теб срок за плащане и се наслади на покупките си.
Колко струва услугата Mokka?
При връщане на цялата сума до 30 дни, услугите на Mokka са 0 лв. Ако разделиш плащанията на 3 или 6 части, стойността на услугата е от 1 лев на месец. Детайлна информация можеш да видиш при избор на период за плащане.
Какво е сума Mokka и как се определя?
Сума Мокка е максималната сума, с която разполагаш за покупки в магазините на нашите партньори. Тя се определя от политиката на Mokka. Можеш да разбереш своята сума Mokka след регистрация в магазин на наш партньор или през Клиентския Панел на Mokka.
Какво ми е необходимо, за да платя на части с Mokka?
За да използваш Mokka за първи път, трябва да се регистрираш с валидна лична карта и активен мобилен телефон. Всяко следващо плащане с Mokka потвърждаваш само с телефона си.
Как ще извършвам плащанията си към Mokka?
Можеш да платиш към Mokka с дебитна или кредитна карта, както и на каса на EasyPay. Ще ти напомняме за датата за всяко плащане по имейл, съръжащ линк към страница в твоя Клиентски Панел, където можеш да избереш най-удобния за теб начин за плащане.
Мога ли да върна продукти, платени с Mokka?
Разбира се. Можеш да върнеш продукти, платени с Mokka, по същия начин, както при плащане с карта.
Каква доставка предлагате?
Изпращаме в цяла България работим усилено, за да поддържаме нашите такси за доставка възможно най-ниски.
Работим с Еконт и Спийди за стандартна доставка, за София предлагаме Експресна доставка в рамките на няколко часа след поръчка (направена до обяд).
Колко време отнема да получа пратката си?
След като направите поръчката ни трябват 1-2 дни, за да подготвим пакета, преди да го предадем на куриера. След като го предадем на куриера, очакваното време за доставка, показано на количката, ще започне да се отчита.
За да изчислите времето за доставка, добавете продукта в количката си и въведете пощенския си код, за да получите точно изчисление за вашето местоположение.
Ние предлагаме стандартна доставка и експресна доставка, точните срокове за доставка ще бъдат показани в кошницата и на стъпка плащане.
Когато поръчвате артикули със срокове за доставка, вашата поръчка ще бъде изпратена, когато цялата поръчка бъде завършена. Моля, имайте предвид, че понякога пратките могат да бъдат забавени поради непредвидени обстоятелства.
Каква е цената за доставка?
С една поръчка можете да изпратите няколко подаръка на един получател без допълнителна такса за доставка.
Ако желаете доставка до няколко различни адреса, за всеки адрес се начислява отделна такса за доставка, независимо от общата сума на поръчката.
Как мога да променя или откажа своята поръчка?
За да промените артикул, вашия телефонен номер, адрес за доставка или предпочитания за доставка, ще трябва да ни изпратите имейл, преди поръчката да бъде изпратена – не забравяйте да включите същия имейл адрес, който сте използвали за да направите поръчката!
Трябва ли да се регистрирам за да поръчам?
Можете да платите без да се регистрирате в уебсайта.
Регистрираните потребители имат възможността да виждат своите минали поръчки и запазен(и) адрес(и).
Как мога да проследя своята поръчка?
След като поръчката ви бъде предадена на куриер ще получите и-мейл с линк за проследяване.
Мога ли да върна артикул?
Съжаляваме, че искате да върнете артикул от поръчката Ви. Ако има проблем винаги можете да се свържете с нас. Обикновено артикулите не подлежат на връщане поради правилата на куриера за пакети с храна. Тъй като нашите подаръчни кутии съдържат нетрайни (разградими) хранителни продукти, това е приложимо за нас и не можем да гарантираме, че връщането е възможно.
Ами ако възникне проблем с доставката? (изгубен или повреден пакет)
Всички поръчки се изпращат с пълна застраховка. Ние приемаме такива въпроси много сериозно и ще разгледаме отделните случаи задълбочено. Всеки артикул, който попада в тази категория, не трябва да се изхвърля, преди да направите фотодоказателство и да ни изпратите снимката и номера на вашата поръчка на office@dalina.bg (ако е приложимо).