от

В:Новини

Коментарите са изключени за Историята на една от най-популярните марки съдове за готвене

Марката Silampos е създадена през 1951 година, като започва своето производство с алуминиеви кухненски съдове.

През 60-те години, е произведена първата тенджера под налягане в Португалия, което донася на Silampos повсеместна слава и признание.

В началото на 70-те години, Silampos става специалист в производството на съдове от неръждаема стомана, и от тогава развива настоящата си продуктова линия.

През 1978 година семейство Кампос (Campos) застава начело на Silampos и това довежда до реструктуриране на компанията и придобиване на оборудване, с което се подобрява трилогията – капацитет, продуктивност и качество, които са необходими на марката, за да засили позицията си на местния пазар и да «нахлуе» на външните пазари.

Това позволява на Silampos да стане най-популярната португалска марка за производство на метални кухненски съдове за домашни нужди.

През 2000 година, е създадена Silampos Group, заедно с британските компании Horwood Homewares и Kaufmann, чийто среден оборот е приблизително 50 милиона Евро.

До края на 2001 година, Silampos се превръща в дружество с ограничена отговорност (ООД) с акционерен капитал от 400 милиона Евро, изцяло собственост на семейство Кампос, които създават компанията.

През 2004 година, Silampos пробива и на пазара на хотелиерството и ресторантьорството със специална персонализирана колекция кухненски съдове от неръждаема стомана.

  • Гледна точка – Да бъдем основното решение и избор, що се отнася до стоки за дома като цяло, и особено за масата и кухнята, било то за промишлени или домашни нужди. Да бъдем водеща марка на местния пазар и да се позоваваме на международните пазари.
  • Мисия – Да създаваме, развиваме, произвеждаме и търгуваме с изделия за кухнята, масата и дома. Да сме полезни за клиентите, служителите, снабдителите, акционерите и всички общности, с които компанията взаимодейства. Да допринесем за по-добра околна среда и по-добър начин на живот като цяло. Да подкрепяме и окуражаваме инициативи, които целят постоянното развитие на промишлеността.
  • Ценности – Дейността на Silampos отразява нейните ценности – почтеност и честност, професионализъм и точност, сътрудничество и съдружничество, иновация и непрекъснато развитие.

 

С голям опит и силна култура в дизайна, Silampos е внимателен към нуждите на пазара и новите тенденции, осъзнавайки важността и нуждата от развиването на иновативни продукти, засилвайки имиджа на марката и виждайки работата с клиентите като обособяващ фактор.

Компанията са развива с цел да отговори по по- гъвкав, ефикасен и позитивен начин на идеите, които се предават чрез марката.

Затова Silampos развива методи да интегрира по подходящ, систематичен и активен начин проектантските дейности, свързани с продукта и комуникацията с инженерите и техническите умения, за да постигне нови алтернативи и идеи.

Постоянното наблягане върху обособени дизайни води до функционални, естетични и щадящи околната среда продукти.

Високата производителност осигурява бързо готвене, значително спестяване на енергия и здравословни ястия, отговарящи на нуждите, както на клиентите, така и на известни главни готвачи.

Днес Silampos изнася стоки навсякъде по света (България, Испания, Франция, Италия, Англия, Русия, Япония, Австралия, Мексико и други) и е лидер на португалския пазар с марката Silampos, а на британския – с марката Stellar. 

Silampos се предлага в реномираните магазини по света.

Споделете в:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Tags: ,