НачалоЧЗВ

ЧЗВ

Често задавани въпроси (FAQ)

Извършвате ли доставка в цяла България?

Да, можем да доставим поръчка до всяка точка на България. Работим с куриерски фирми Спиди и ЕКОНТ.

Мога ли да платя на куриера при самата доставка?

Да. Докато правите поръчката си, под данните за доставка изберете начин на плащане „В брой, при доставка“. Заплащането става в брой на куриера при получаване на пратката.

Изработвате ли подаръчни кошници по индивидуална поръчка?

Да. Можем да изработим подаръчна кошница за различни поводи, в зависимост от сезона и предстоящите празници като Великден, Коледа и Нова година. Ако се колебаете какво да изберете, позвънете на телефон 02/247 77 36 и наш консултант ще Ви помогне.

Какъв е срокът на доставка на подаръчни кошници и цветя?

Стандартният срок на доставка е до 72 часа (до3 работни дни) след потвърждаване на поръчката от наш консултант по имейл или телефoн. В случай, че желаете експресна доставка в рамките на следващия работен ден, моля отбележете това при оформяне на заявката.  Експресна доставка може да бъде изпълнена за територията на гр. София, всеки ден от понеделник до събота. Заявки на експресни доставки се приемат до 15,00 часа на всеки работен ден, предхождащ деня на доставката.

Какъв е срокът на доставка на нехранителни продукти?

Обичайният срок на доставка на нехранителни продукти от нашия каталог е в рамките на 3-5 работни дни. В отделни случаи може да се наложи по-дълъг срок на доставка, за което ще бъдете уведомени при потвърждаване на поръчката. Срокът на доставка зависи от складовата наличност на нашите партньори, които официални представители и вносители на продуктите от съответната марка.

Как да направя поръчка?

Можете да пазарувате бързо и лесно в три стъпки, без да е необходима регистрация.

Изберете желания продукт и натиснете бутона „купи“

След това „Преглед на количката“ и „Продължаване с поръчката“

Попълнете Име и Фамилия, имейл, телефон за връзка и адрес за доставка, ако е различен от Вашия. Изберете начин на плащане и натиснете бутонът „Поръчване“.

 

В рамките на работния ден наш служител ще се свърже с Вас по телефона, за потвърждение на доставката. За всяка поръчка получена след 17,00 часа очаквайте обаждане от наш служител на следващия работен ден.

Поръчки получени в петък след 17,00 часа се обработват и потвърждават към клиента в понеделник на следващата седмица (или в рамките на следващия работен ден, в случай на национални празници, коледни или новогодишни празници).

Ако желаете може да направите регистрация в сайта ни, за да си спестите попълване на адресните данни при следваща поръчка или да поръчате на наш консултант на телефон 02/427 77 36, или по имейл customer@dalina.bg. За поръчки направени по телефона, нашият консултант ще Ви изпрати имейл на посочен от Вас електронен адрес, който съдържа вида на направената поръчка и датата на доставка.

При успешно направена поръчка независимо от начина, по който тя е подадена – чрез онлайн платформата на Магазин DaLina, или чрез телефонно обаждане, ще получите от нас имейл с информация за поръчката и датата на доставка. За по-бърза обработка е нужно да попълните правилно данните за доставка и контакт .

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас, по най-удобния за Вас начин.

Споделете в:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn