Доставката на подаръчни кошници и цветя за територията на гр. София се извършва всеки ден от понеделник до събота. За останалите населени места - доставки се извършват от вторник до събота.

За повече информация се свържете с нас.

НачалоДоставка

Доставка

Стандартна доставка

Доставката на поръчаните стоки чрез онлайн Магазин DaLina се извършва чрез куриерска фирма Спиди или Еконт. В обявената каталожна цена на стоките не е включена цена за доставка. Тя се начислява допълнително, в зависимост от теглото на пратката, съгласно тарифата на куриерската фирма. Обичайната цена за доставка на пратки с общо тегло от 0,500 кг. до 5 кг. е в рамките от 4,61 до 10,00 лева с вкл. ДДС. При доставка до избран офис на Спиди, цената е от 3,96 до 8,50 лв. Безплатна доставка се извършва за поръчки над 200 лева. Доставката на стоки в промоционална кампания се заплаща независимо от стойността на доставката, в зависимост от тарифата на избраната куриерска фирма. Доставката на обемни пратки с общо тегло над 5 кг, се начислява такса за обем, съгласно тарифата на избраната куриерска фирма.

За доставката на цветя и подаръчни кошници се използват услугите на ЕКОНТ, като за територията на гр. София се извършват доставки всеки ден от понеделник до събота, а за страната – от вторник до събота. Цената за доставка на цветя и подаръчни кошници е 10,00 лв. с ДДС, съгласно тарифата на ЕКОНТ. При изпращане на по-големи пратки (над 5 кг.) се прилага съответната тарифа на куриерската фирма. В тези случаи цената за доставка се определя след обработка на заявката и предаването й на куриерската фирма.

При оформяне на Вашата заявка системата автоматично начислява дължимата цена за доставка, която се прибавя към общата дължима сума от клиента. Тази цена е информативна, като окончателната цена за доставка зависи от избраната от Вас куриерска фирма.

Обичайният срок на доставка е в рамките на 72 часа или 3 работни дни за продукти, които са отразени в каталога като налични.  В случай, че определени продукти са част от отделна кампания, с определена продължителност се доставят не по-рано от обявената дата за начало на кампанията.  Обичаен срок на доставка на продукти от категорията „подаръци за дома“ е между 3 и 5 работни дни в зависимост от наличностите от отделните артикули.

В отделни случаи може да се наложи удължаване срока на доставка до 14 дни, освен ако в описанието на конкретния продукт не е упоменато друго.

Експресна доставка

Експресна доставка може да бъде заявена до 12,00 часа всеки работен ден, като нейното изпълнение се извършва в рамките на следващия работен ден. Извършва се чрез куриерска фирма Спиди или Еконт.  Изпълнението на експресни доставки се извършва в случаите, когато в каталога е отбелязана тази възможност и клиентът е потвърдил това си желание при оформяне на поръчката. Тарифата на Спиди за изпълнение на експресни доставки, в рамките на един работен ден се начислява допълнително, в зависимост от теглото на пратката. Обичайната цена за експресна доставка на пратки с общо тегло от 0,5 кг. до 5 кг. стоки е в рамките на 5,92 до 12,84 лева. При експресна доставка на пратки с общо тегло от 0,5 кг. до 5 кг. до избран офис на Спиди, цената е от 5,60 до 11,89 лв.

Доставката на стандартни и експресни пратки, с общо тегло над 5 кг. се таксува в зависимост от обявената тарифа от Спиди към датата на доставка.

Отказ от доставка и връщане на пратка

Всеки клиент може да се откаже от доставката на стоки, на всеки един етап от оформяне на поръчката, преди нейното окончателно потвърждение. В тези случаи клиентът не дължи никакви такси.

След окончателното потвърждение на поръчката от страна на клиента, тя се обработва по най-бързия начин, след което се изпраща за доставка към куриерската фирма. Клиентът може да откаже от поръчката във всеки един момент преди доставката. За целта е необходимо да ни уведоми чрез e-mail: customer@dalina.bg или чрез телефонно обаждане +359(02)427 77 36. Клиентът има право върне поръчката в деня на доставката, в случаите на причинен транспортен дефект на стоките, по време на доставка. Връщането на хранителни продукти и напитки може да бъде направено само в деня на доставката, но не по-късно от 1 час, след физическото предаване на стоките, както и при условие, че са същите са увредени при транспорта или качеството на продукта не отговаря на установените от производителя стандарти.

По отношение доставката на нехранителни продукти, клиентът може да върне пратката в 14 дневен срок от нейното получаване, в случай че не е нарушена целостта на опаковката и търговския вид на стоката. В тези случаи, разходите за доставка са за сметка на клиента, съгласно тарифата на Спиди.

Правото за отказ от доставка не се прилага в следните случаи:

  1. За доставка на стоки, изработени по поръчка на клиента, или съобразно неговите индивидуални изисквания;
  2. За доставката на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
  3. За доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защитата на здравето;
Споделете в:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn