от

В:Новини

Коментарите са изключени за Кухнята на утрешния ден

Въпреки факта, че марката Tomorrow’s Kitchen е създадена през 2016 г., асортименът ѝ съдържа продукти, печелили награди, които са по-стари от самия бранд. Един от тези продукти е емблематичната резачка за ананаси, изобретена през 1992 г. Въпреки че идеята е на 26 години, тя продължава да се развива. Невероятна история за една идея, превърната в световен бестселър, използван в милиони домакинства.

Tomorrow’s Kitchen се фокусира върху създаването на иновативни кухненски аксесоари и аксесоари за маса, които освен за приготвяне на храната, допринасят също и потребителите ѝ да се наслаждават на трапезата. Думата „Утре“ има двойно значение. Тя изразява иновативния характер на продуктите, както и социалните ценности на компанията, в които се отдава висока стойност на тяхната бъдеща отговорност към обществото. Производството се осъществява предимно в Холандия или в рамките на европейските граници, което осигурява на клиентите на Tomorrow’s Kitchen висококачествени функционални продукти.

Екипът на Tomorrow’s Kitchen вярва, че растежът на бранда трябва да се основава на собствената му способност да представя изцяло нови продукти на потребителите в целия свят

Споделете в:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Tags: